Hjælp til tilmelding

Jeg er nyt medlem. Hvordan tilmelder jeg mig?

• På hjemmesiden opretter du en personlig profil på svømmeren. Klik på Bliv medlem og udfyld felterne.
  • Klik på fanebladet Tilmelding
  • Find og klik på den ønskede holdtype og læs om forudsætninger for deltagelse på holdet.
  • Klik på Tilmeld for at gå til tilmelding. Læs Betingelserne inden du accepterer. Klik på Gennemfør tilmelding.
(Er holdet fuldt, vil der stå Venteliste, tryk her for at komme på ventelisten til holdet.)
  • Roskilde Svømning forbeholder sig ret til at ændre/nedlægge holdet, såfremt det ikke er 50% booket. Du vil naturligvis blive tilbudt plads på et andet hold. Hvis dette ikke er muligt, refunderes det indbetalte kontingent helt eller delvist.
Jeg vil gerne svømme 2 gange om ugen. Kan jeg det?

Du er velkommen til at tilmelde dig flere hold, men der ydes ikke rabat ved flere tilmeldinger. Dog har vi i sæson 23/24 lavet et hold for unge som gerne vil svømme 2 gange om ugen. Det hedder Aquafun 2.

Er der søskenderabat?

Nej, vi tilbyder ikke søskenderabat.