Info til forældre

På denne side vil ligge forskellige dokumenter, med info til forældre omkring konkurrence afdelingen. Men først:

Velkommen i konkurrence afdelingen!

Det er her man går fra at ”gå til svømning” til at ”være svømmer”.
Dette indebærer nogle forskellige ting, som kan læses i dokumentet Velkommen på C-holdet

Infofolderen: (opdateret den 05/10-2015)

I info folderen til nye forældre kan I læse mere om, hvad I kan gøre for jeres eget barn og alle os andre i konkurrence afdelingen.
Link til Info Folderen

Holdleder og holdlederteam

Klik her for at læse mere om holdlederens opgaver.

Official

Når en svømmer har svømmet i konkurrenceafdelingen i nogle måneder skal minimum en forælder/værge uddanne sig som tidtager (Modul 1) og gerne bane-/vendedommer (Modul 2), for at svømmeren kan deltage i stævner. Efter ca. et år skal minimum en forælder/værge uddanne sig som dommer (Modul 2), for at svømmeren kan deltage i stævner. Der kan naturligvis være helt specielle årsager til, at enkelte forældre ikke er i stand til at kunne varetage en officialpost. Det betyder naturligvis ikke, at svømmeren ikke kan få lov til at deltage i stævner. Skulle I være i en sådan situation, bedes I kontakte træneren for holdet.

Modul 1 kan tages online. Modul 2 tager en dags tid. Af og til udbydes begge moduler som en samlet pakke på 1 dag.

Ønsker du at være tidstager eller dommer så klik her på “Kursuskalender” (findes i højre side på forsiden) for at se hvornår det næste kursus afholdes (eller se https://www.svoem.org/Kurser/). Når du har fundet datoen så sender du en mail til official@roskilde-svoemning.dk, hvor du skriver: Kursusnavn og dato, dit navn, adresse, fødselsdato, mobilnummer, e-mail, T-shirt str. og oplys også dit barns navn så vi ved hvem du er forældre til. Når du er tilmeldt få du en bekræfte via mail. Det koster ikke dig noget at deltage da klubben betaler kursusafgiften.

Foreningsarbejde - vær med

Klubben har forskellige udvalg der laver alt fra fastelavn, opstartswekend og hold-brunch til arrangering af træningslejre, ture til stævner med overnatning, vores egne stævner og sponsorarbejde. Altsammen drevet af forældre og svømmere. Vær med til at gøre klubben endnu bedre eller endnu sjovere. Henvend dig til holdtræneren eller cheftræneren så kan de sætte dig i kontakt med udvalgene.

Svømmeforældrenes 10 bud

Klik her og se svømmeforældrenes 10 bud