Erstatningsundervisning

Mit hold er aflyst, da instruktøren er syg, får jeg erstatningsundervisning eller kompensation?

Umiddelbart nej.  Vi gør alt hvad vi kan for at undervisningen ikke skal aflyses grundet sygdom.
Da du har tilmeldt dig har du betalt undervisningen frem til og med april måned. Men klubben har så valgt at tilbyde lidt af maj måned i undervinsingen, så hvis der kom aflysninger så blev erstatningsundervisningen giver der.

Mit hold er aflyst, da der er ydre faktorer, som gør, at undervisningen ikke kan afholdes. Får jeg erstatningsundervisning eller kompensation?

Nej. Klubben prøver i så vidt omfang som muligt at stille alternative træningstider til rådighed.

Der ud over har du ved tilmelding betalt undervisningen frem til og med april måned. Men klubben har så valgt at inddrage maj måned i undervinsingen, så hvis der kom aflysninger så blev erstatningsundervisningen giver der.