Teknik optimering
Amputationshold | A1

Svømmeholdet for dig, der:

• gerne vil lære de grundlæggende svømmetekniske færdigheder (benspark, armtag, balance og vejrtrækning)
  • eller kan det grundlæggende og gerne blive bedre til at udnytte dine kræfter bedst og mest effektivt i vandet
  • vil bruge svømning som motionsform
  • ønsker at udvikle dig som svømmer og forbedre dine præstationer

Det primære fokus er crawl, men det er muligt at få instruktion i de øvrige stilarter. Du kan også vælge ’bare’ at svømme.

Undervisningen opdeles i niveauer, og der er plads til både letøvede og øvede, stabile svømmere.

Hver opmærksom på at 50m bassinet kan være opdelt i 2*25 på denne holdtype.

obs: får du tilbudt en venteplads må ikke bytte plads selv. Alt skal gå igennem tilmeld@roskilde-svoemning.dk

På forespørgsel fra Amputationsforeningen har vi valgt at lave et hold for voksne som er amputeret, som ikke vil lade sig hindre i, at kunne svømme teknisk korrekt.

Vi har bassintid onsdag fra kl. 19.45 -20.30 i 50 m. bassinet i Roskidlebadet og der vil være underviser på holdet som kan guide, korrigere og opmuntre med sjove øvelser, så dine færdigheder styrkes i vandet. For mange er det en perfekt skånsom måde, at bevæge sig på og samtidig lindrer det eventuelle smerter. Kort sagt, Det kan kun blive godt. Kom og vær med.

Holdet gennemføres ved min. 3 tilmeldte og tilmelding er bindende.

22.05.2024