Børn øvede +

Alder 7-12 år

Øvede +, er for svømmere der er klar til at svømme lidt længere, med stilsikker teknik. Vi arbejder med en masse drills via leg og er for børn som ønsker at træne 45 min. Som øvede videreudvikler man de basale færdigheder i vand så som at dykke, flyde og skabe fremdrift. Svømmerne lærer at svømme crawl og rygcrawl med korrekt vejrtrækning og ender med at kunne svømme mindst 100 meter. Svømmerne får kendskab til butterfly og begynder at lære brystsvømning, hovedspring og vendinger i forbindelse med svømning.

Undervisningens læringsmål:

- Sikker svømning i crawl og rygcrawl over længere distancer

- Kendskab til brystsvømning

- Kendskab til butterfly

- Sikker vejrtrækning i forbindelse med svømning

- Balanceskift fra mave til ryg

- Træde vande

- Streamline- og undervandssvømning

- Kendskab til vendinger

- Hovedspring

obs: får du tilbudt en venteplads må ikke bytte plads selv. Alt skal gå igennem tilmeld@roskilde-svoemning.dk

OBS OBS undervisningen foregår i 50 m. bassinet i Roskildebadet

Til dig der kan lide banesvømning og gerne vil dygtiggøre dig. En undervisning med fokus på at have det sjovt, samtidig med du lærer en masse skills. Vi svømmer i det store bassin (50 m.bane ) i Roskildebadet. Holdet kræver at du kan svømme 50 m.af gangen. Vi arbejder også med startspring og vendinger, undervandsfaser og power. Vi garanterer du får pulsen op.

05.09.2023
Tirsdag 18:30-19:30 6. Roskilde Badene , 50 m bassin bane 3-8