X-holdet
BOBLEHOLD | 1007

Til dig der elsker at svømme og bevare din svømmeform og det sociale fælleskab. Måske du har været tidligere konkurrencesvømmer og ikke længere vil svømme stævner og bruge så mange timer om ugen på træning, men blot ønsker at holde dig sund og stærk.

Boblerne / xholdet træner to gange om ugen i en time af gangen. Fokus er motion og fællesskab. Det er også et hold for alle ansatte i Roskilde Svømning.

Til dig der tidligere har været en god svømmer men ikke ønsker at svømme på konkurrenceholdet. ELLER dig der underviser i Roskilde svømning.

Boblerne træner to gange om ugen i en time af gangen. Fokus er motion og fælleskab. Skab jeres eget format ved eks. at lave programmer på skift. Der vil være livredder  på kanten. Det gælder bare om at have det sjovt med sine svømmevenner og kollegaer.

05.09.2023
Tirsdag 18:30-19:30 6. Roskilde Badene , 50 m bassin bane 3-8 Torsdag 19:00-19:45 6. Roskilde Badene , 50 m bassin bane 3-8
77,00% rabat fratrukket.