Roskilde Open 2024 - Børne/Kids
Tilmeldingsfrist er overskredet

Du inviteres til Roskilde Open 2024 på hjemmebane i Roskilde Badet

Stævnet er fra d. 25.-26.maj 2024

Tidsplanen kommer ud senere, men forvent at du enten skal svømme eller hjælpe til hele dagen

Løb du skal svømme, bestemmes sammen med din træner, som tilmelder dig til stævnet. Oversigten med hvad du er blevet tilmeldt i, vil blive lagt op på klubbens facebookside for vores konkurrence afdeling (Roskilde Svømnings Konkurrenceafdeling | Facebook). Tjek den gerne igennem og se om der er fejl.

Officials / hjælper – Alle skal bruges til at hjælpe. der vil komme et seperat skema ud for alle frivillige i klubben.

Mad – husk en god stor madpakke og lidt snacks/frugt. Da vi er afsted en del timer, er det vigtigt at dine energidepoter holdes fyldte, så sørg for at der hele tiden er noget at spise. HUSK EN DRIKKEDUNK – så du ikke løber tør for vand.

Tøj – Husk flere par stykker badetøj (enten konkurrencedragter eller badedragter), da det kan være en kold fornøjelse at skulle gå rundt i en våd badedragt en hel dag. Tag derudover 2 håndklæder med. Du skal have t-shirt, shorts, sko og sokker med så du ikke går rundt og fryser mellem dine løb. Husk klubtøj

Vi glæder os til at se dig til stævnet

/Trænere og holdleder

Tilmeldte