Træningslejr Efterårsferien for A- og B-holdet
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kære svømmere på A- og B-holdet (og forældre!)

Så er det tid til tilmelding til efterårets træningslejr 2017.I år går turen til KCL Badeland i Skive. Svømmerne skal bo på Skive Motel og træne i centerets 50 m bassin. Der vil som udgangspunkt være træning to gange om dagen, men naturligvis tilpasset de enkelte hold.

Hvornår: Træningslejren er fra lørdag den 14. oktober til lørdag den 21. oktober 2017, og der er fra træner side en forventning om, at alle tilmeldte deltager i hele lejren. Der vil være fælles afgang og hjemkomst for alle på Høje Tåstrup st. I skal selv sørge for at komme til og fra Høje Taastrup.
Afgang d. 14/10 fra Høje Taastrup kl 7:07 Mødetid kl. 6:50
Hjemkomst d. 21/10 kl.17:51

Tilmelding:
Turen koster 3800kr for ophold, træning og togturen til og fra Skive. Tilmeldingen/betaling foregår ved, at I senest d. 3. september 2017 tilmelder jer og samtidig indbetaler 1. rate á kr. 2.000. Husk at man kan bruge af evt. sponsorpenge til træningslejren. Sponsorbeløb fremgår af jeres profil på klubmodul. Hvis der problemer hermed, skal man skrive til Maibrit Johansen på bakkedraget40@privat.dk
Af hensyn til de endelige bestillinger hos DSB og KCL Badeland skal tilmeldingsfristen overholdes. Eftertilmelding vil desværre IKKE være mulig!

Til forældrene: På turen deltager 3 trænere og én holdleder.

Generel info:
Turen har fokus på træning og at skabe en god holdånd, men der skal nok blive tid til at hygge sig, så husk kort og andre spil, tegnegrej og musik som I plejer. Mest vigtigt er selvfølgelig at medbringe jer selv og jeres svømmeting, og så selvfølgelig jeres allerbedste humør, så skal det nok blive en god tur. Og som altid så husk at der ikke må medbringes slik og sodavand, for der skal være plads til rigtig mad, når der skal trænes så meget. Frugtkiks, müslibar, kakaoskummetmælk, tyggegummi o. lign. er dog i orden.

Pakkeliste:
Sygesikringsbevis
Medicin (evt. brug af medicin bedes informeret til trænere og holdleder). Der medbringes førstehjælpskasse inkl. alm. hovedpinepiller, der kan udleveres efter snak med trænere/holdleder.
Badetøj, helst flere, det er rart at kunne skifte mellem forskellige for at undgå slid på huden. Husk at svømmeudstyr skal pakkes, så det er nemt at komme til ved 1. træning
Håndklæder – 3 stk. til træning + 1 stk. til tandbørstning mv. plejer at række
Badehætter (mindst 2)
2-3 par svømmebriller
Vaseline for at undgå slid på huden.
Zoomers og plade
Drikkedunk (gerne 2) til træning og til værelse
T-shirts og shorts til brug ved dryland indendørs i svømmehallen
Træningsdragt og hue/vanter til udendørs træning
Indendørs og udendørs sportssko
Stor frokostmadpakke til den første dag (lørdag). Første måltid er aftensmad kl. 17.00
Fornuftigt Tøj og sko i øvrigt (hue og vanter og evt. regnjakke, paraply…)
Toiletgrej (husk fugtighedscreme uden parfume til ansigt + evt. vaseline)
Sengelinned (lagen, dynebetræk og hovedpudebetræk)
Medbring evt.:
Lommepenge, Bøger, musik, mobil osv. Spil, kort osv. Dagbog, tegnepapir osv.

Mange hilsner
Trænere og konkurrenceudvalget